14 Nisan 2012 Cumartesi

Necklaces

Uzun zaman oldu yazmayalı biliyorummm. Ama hastalıktan sonra vize haftası gelince
 bir de dersler çok ağır olunca iyice koptum hayattan. :(
*Bilmeyenler için ben, İngilizce Öğretmenliği okuyorum. Haliyle bütün derslerim ingilizce ve ağır oluyor. İngiliz edebiyatının yanında gördüğüm teorik dersler zaten hayattan soğumama yetiyor da artıyor. :) *

Son bir vizem kaldı ama bu arayı değerlendirip bir şeyler yazıyım istedim.
Yine uzun bir aradan sonra havanın yağmurlu olmasından dolayı attık kendimizi alışveriş merkezine.
 Gez gez gez bitmedi tabiki bütün gün. Ayaklarıma kara sular indi artık yürümekten.
Ama yeni sezonu şöylede bir görmüş olduk bütünüyle. Daha öncede dediğim gibi bu sezon çok başka, çok harika bence. İnsan gördüğü, denediği herşeyi almak istiyor. Renkler, desenler cıvıl cıvıl. Herkese yakışacak cinsden.

Bu sezon ekstra bir ilgide takılarda. Kolyeler, bilezikler de bu modadan geri kalmamış.
Koca koca boncuklar, rengarenk desenler, zincirler..
Bembeyaz bir t-shirtün üzerine takıcağınız renkli veya desenli bir kolye bütün kıyafetin tarzını oluşturabiliyor. Bunu hep söylüyorum ama ufacık bir detay gerçekten tüm havanızı değiştirebiliyor.
Benimde ilgi odağım olmadı değil bu kolyeler. :)

Sevgiler

5 yorum:

  1. Gösterişli takıları severim:) Sanada başarılar diliyorum sınavında :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederiiiiimmm :)

    YanıtlaSil
  3. I looove these necklaces! Especially the first one :)

    xoxo
    Franzi

    laflorestadesordenada.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Bayildim hepsineee
    O marni cicekli kolyeyi alamadim:(
    Bende beklerim bloguma
    Sevgilerr

    YanıtlaSil