1 Şubat 2012 Çarşamba

Bebek kurabiyeleri

Bir çoğunuzun bildiği gibi yakında teyze oluyorum.
Kurabiyelere ve cupcakelere de meraklı olduğum için baby shower kurabiyelerini yapmayı
ben üstlenmiştim. Ve bugün de ufak bi deneme yaptım. Ama anladım ki göründüğü kadar
kolay değilmişşşş :) İlk denemem olduğu için neredeyse 4 saatimi verdiğim kurabiyeler s
onunda hiç de fena olmadı. - tabi benceee :) -
 
Ayrıca renkli şeker süslemeleri bana ait değildir. Ben, mavi ve beyaz olmasından yanaydım
 ama bebeğin annesi öyle olmasını istediği için tabiki hayır diyemedim. :)
İşte ATA bebek için hazırlayacağım kurabiyelerin ilk denemesiiii. 

4 yorum:

  1. Bunlarin hepsini senmi yaptin bitanem?vayy ellerine saglik becerikli insan:)

    YanıtlaSil
  2. evet bebeğimmm bugün yaptım hepsinii. begendinmiii :)

    YanıtlaSil
  3. evett çokk güzel görünüyolar btnm:)eminim tadlarıda süperdir.walla tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bebis ben ya Ptm diye demiyorum ama cidden cok guzel olduu:)

      Sil