25 Şubat 2012 Cumartesi

Orange meets fashion

 Bu sezon üstümüz başımız heryerimiz turuncu. Hem çılgın, hem dinamik, hem de egzotik.
Uzun süren kış günlerinin ardından insanın içini açan, keyfine keyif katan en popüler renk.
İnsana adete portakal bahçelerindeymiş hissi veriyor. Depresyonda olanlara da birebir. 
İnsanın tarzına canlılık katıyor, enerjilerini toplamakta yardımcı oluyor.

Kıyafetlerde ve aksesuarlarda turuncu hakimiyeti oldukça dikkat çekici.
Birçok insan turuncuyu pek sevmez. nedeninide pek bilmem gerçi ama benim odamda,
dolabımda, etrafımda çok sayıda turuncu rengi hakim.
Son zamanlarda daha da turuncu düşkünü oldum. Ojeler, yüzükler, çantalar ve kemerlerse favorim.

Turuncunun ayrı bi özelliğide her türlü renkle kombinlenebilir olması. İsterseniz kendi gibi
canlı ve parlak renklerle veya koyu renklerle tercih edebilirsiniz. İkisiylede çok şık duruyor. 
Turuncu ve dorenin bir arada kullanılmasıda aksesuarlara daha çarpıcı hava veriyor.




4 yorum:

  1. Bu sezon kesinlikle almak istediğim şeylerden biri turuncu çanta. Ayrıca eteklere bayıldım =)

    YanıtlaSil
  2. Aynen ezgicimm bende o büzgülü eteklere ba-yıl-dim!! :)

    YanıtlaSil
  3. Bu blogu benim için yazdın heralde hayatım, çünkü turuncu renge bayılıyorummmm:) kesinlikle yaz kış kullanılabilecek mükemmel bir renk.özellikle yaz için cıvıl cıvıl olmak çok güzel:) bayıldımmm bütün resimleree, hepsinden istiyorum:)özellikle turuncu clutch dan

    YanıtlaSil
  4. Haha ozaman banada bı turuncu Hermes lütfen? :) teşekkür ederim tatlm bende bayiliyorum bu renge, hatta biliyosun beraber turuncu elbise ve ayakkabı bile aldık biz seninle:) yaz için süper, tercih etmek lazım bu rengii:)

    YanıtlaSil