28 Şubat 2012 Salı

Dore

Meryl Streep, 2012 Oscar ödül töreninde "The Iron Lady" filmindeki rölüyle
"En iyi kadın" Oscarını aldıktan sonra bir de giydiği kıyafetle adından çok söz ettirdi.

Meryl Streep giydiği kıyafetle aslında benim bugünkü yazıma birazcık şekil vermiş oldu.
Sizinde gördüğünüz gibi kıyafeti ve aksesuarları tamamen dore yani altın sarısı.
Diğer yazılarımda da dediğim gibi moda çok farklı bişey. 
Tüm renkleri, her türlü aksesuarlarla kombinlemek sizin elinizde.
Eğer iyi bir gözünüz ve zevkiniz varsa zaten üstünüze yakışanı bulup tercih edersiniz.
 Meryln Streep de kendine yakışanı bulup onu tercih etmiş. Bence çok da yakışmış.
Eğer bu yazımda ondan bahsetmeseydim, bu güzel örneği kaçırmış olucaktınız.
Neyse ki şimdi ünlüler alemini bırakıp benim sizler için bulduğum dore çılgınlığıyla dolu resimlere göz atalım.


2 yorum:

  1. Dore rengini abarti olmayacak şekilde kullanmaya bayılıyorum. Özellikle babete bayıldım. Sade bir kıyafetle bu güzel babetlerin çok güzel duracağına inaniyorum. Ayrıca doreli kremli ojeyede bayıldımm:) Ellerine sağlık bitanem yine süper konu;) :)

    YanıtlaSil
  2. bende cekete ve kolyeye, çantaya kısacası hepsine bayıldıııım. Hepsi birbirinden güzeel :)

    YanıtlaSil